tarikh-tarikh penting utk pelajar lepasan spm/stpm/setaraf

assalamualaikum dan selamat sejahtera
^^
so, hri ini aku nak berkongsi dengan korang sume pasal tarikh-tarikh penting (sama macam aku tulis kat tajuk tu) ^^
tarikh pembelian no.pin upu akan dibuka pada 20 januari 2014 dan pada hari tu jugak permohonan utk isi upu pun dah dibuka..nnti korang boleh lah isi ikot kos ape yang korang berkenan..
tarikh2 yang lain korang boleh tengok kat link ni. 


semoga apa yang korang dengan aku mintak tu dapat lah ye..
amin insyaallah.. ^^
 nanti bile keputusan upu tu kluar aku share ngan korang sume apa yang aku dapat..

ma'assalamah,,