Keputusan STAM diumumkan 30/1/2014

assalamualaikum..
=)

aku harap semua readers dalam keadaan sihat walafiat..
cternye begini esok (a.k.a hari ini sebab aku tulis pagi2 buta) ^^ keputusan Sijil Tinggi Agama Malaysia (STAM) akan diumumkan pada 30/1/2014 hari khamis..even aku tak ambil exm ni tapi nak bagi sokongan pada sahabat2 aku yang amik..terutamanya kepada bekas2 pelajar 6 atas 1 KISAS..


korang tenang je tau ambil result tu,even apa pun yang korang dapat redha kan je..sebab korang dah buat yang terbaik.hanya orang mampu je yang amik STAM ni..ALLAH pilih korang sebab korang mampu..aku tak mampu sebab tu aku tak ambil STAM ni..hehe (alasan)..
aku dengar citer yang RTM pun datang jugak..maksudnye berita baik la tu..macam tahun lepas tu..haha..
aku doakan korang yang dari jauh2 tu selamat sampai la ke KISAS , tak kira korang datang sorang @ dengan famili..jaga keselamatan diri tu ye.. ^^ 

ni analisis result tahun 2012..aku harap korang akan lebih dari yang ni..
^^
#klik sikit..